maanantai 23. huhtikuuta 2012

Tätä päivää

Eilinen meni vielä jatkaessa sitä synttärimässyttelyä, mutta tänään on mennyt jo astetta paremmin ;)

Pyöräilin aamulla vaivaisen kilometrin töihin, ja takaisin tullessa poikaystävä haki, kun lähdimme shoppailemaan. Itselle en löytänyt mitään kivaa, enkä kyllä raaski käyttää rahojani noihin M-koon telttoihin. Ehkäpä kesällä saa ostaa jo S-kokoa ? :)

Sen jälkeen mulla oli työterveystarkastus = pituus 163cm, paino **,*kg ja mulle sanoivat, että "muutaman kilon kun saisit pudotettua.." juu muutaman ;) Paino oli kyllä iloinen yllätys ! Vähän vähemmän kuin sunnuntaina, jes !

Sit tuli juoksu/hölkkä/kävely/metsässä kävely-lenkki yhteensä varmasti ainakin tunti.

Tänään olen syönyt:
- kasvispihvin, 2dl perunamuusia, tomaatti-sipuli-salaattia, lasin maitoa
- 4dl lasagnea (tomaattia, jauhelihaa ja punasipulia täytteenä), lasi rasvatonta maitoa
- mansikkamurska-maito- smoothie (2dl) ei lisättyä sokeria ;) oon ylpee !
- 2dl marjamehua ja 2 vaaleaa paahtoleipää, päällä ohuelti päivällisestä jäänyttä lohta, namskis !
- kylmää kalaa ja kylmää muusia, hyvin vähän  2 leipää yksi kalalla, toinen pelkällä margariinilla. (ohuelti)
- leipä margariinilla
- vettä
- susu-lakupatukka

Leivän syönti meni kyllä ihan överiksi, mutta noh, tästä otettiin opiksi, kiitos hirveän vehnäturvotuksen ! <3 Vältin myös hirvittävän tilanteen, kun motivaatiotani koeteltiin ankarasti. Pöydällä oli ystäväperheen luona kipollinen suklaakeksejä ! Mulle tarjottiin, mutta sanoin siihen vain, että ei kiitos, tämä vesi riittää. :)

Tästä lähin syön päivässä enintään 900kcal ja juon vain lasin maitoa, muuten vettä. Herkkuhimon taltutan purkalla + tietenkin erittäin tärkeänä osana 2,5h liikuntaa. Mulla on muuten huomisesta lähtien kesään asti kestävä karkkipaasto. Toivottakaa onnea, jos tuuri käy, niin mulla ei enää 1. kesäkuuta tee mieli karkkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti